Holbæk Sportsklinik tilbyder professionel massage

Massage er afslappende, beroligende, smertedæmpende – og virkeligt dejligt!

Massage virker afstressende, afspændende og smertedæmpende rent biokemisk, ved at stimulere kroppen til at danne  hormonerne serotonin, dopamin og oxytocin, som ofte kaldes for velvære- eller lykkehormornerne, samt mindsker produktionen af stresshormonet cortisol.

Massage er effektivt til at løsne op i spændte og ømme muskler, samt muskelinfiltrationer, også kaldet myoser.
Ved muskelinfiltrationer er der nedsat micro-cirkulation i vævet som skaber ophobning af affaldsstoffet. Massagen fremme cirkulationen og dæmper inflammationen.

Massage kan optimere opheling af skader i muskler og sener.
Massagen kan ofte komplimentere andre fysioterapeutiske behandlingsstrategier som eks. ledmobilisering og øvelser.

Massage fremmer restitution og hjælper musklerne med at kommer sig hurtigere efter hård træning og afhjælpe forsinket muskelømhed (DOMS).

Hos Holbæk Sportsklinik er det vores dygtige fysioterapeutstuderende eller vores uddannede massør, der står for massagebehandling. Med baggrund ders uddannelser, er de klædt rigtig godt på, til at udføre professionel massage.

Massage kan, alt efter formålet, være velvære massage, med fokus på ren afslapning og nydelse, fysiurgisk massage der er mere dybdegående og målrettet eller sportsmassage der løsner op i musklerne og fremmer restitution.

Kommer du med smerter, kan vores massører vurdere om der er behov for undersøgelse eller behandling hos fysioterapeut.

Vores massører kan også give dig vejledning i hvordan du evt. selv kan arbejde videre med målet for massagen, det kan eks. være selvmassage, øvelser eller afspændingsteknikker.

Du kan booke tid på 50 12 80 80 eller online

Priser på Massage

Sportsmassage & velværemassage  Pris
Massage 30 min.275,00
Massage 60 min.500,00
Udeblivelse200,00

Massage på abonnement

Ønsker du fast at få massage 1, 2 eller 4 gange om måneden, så kan du få det til en rigtig god pris på vores massage abonnement. Læs mere her Massageabonnement

Massage abonnement  Pris
Massage1 gang om månedenspar kr. 50,- pr. gang225,00
Massage2 gang om månedenspar kr. 75,- pr. gang400,00
Massage4 gang om månedenspar kr. 100,- pr. gang700,00

Massør

Jonas er vores faste massør hos Holbæk Sportsklinik.
Ved sygdom eller ved behov for flere tider hjælper fysioterapeutstuderende fra FysioDanmark Holbæk i Sportsklinikken.

Jonas Christensen

Fysioterapeutstuderende